Árabe-israelí é homenaxeada polo Estado de Israel


Lucy Aharish, xornalista e presentadora de televisión árabe-israelí, acordou o pasado sábado de mañá e viu que alguén levaba horas tentando chamala por teléfono.

"Devolvín a chamada, era Yitzhak Zunshine, do gabinete do Presidente", dixo Aharish nunha entrevista no xornal Yedioth Ahronoth.

"Preguntei se era urxente e respondeume: "Eu só quería felicitala. Vostede foi a escollida para acender este ano a facho o Día da Independencia."Fiquei en silencio. Eu, xeralmente son moi faladora, mais non podía articular palabra. Non puiden evitar as bágoas nos ollos. Era a última cousa que eu imaxinaba podia sucederme", di Aharish. 

Unha das primeiras chamadas que Aharish fixo despois de recibir a boa nova foi a súa nai. "Eu chameina e dixenlle: 'Mamá, escolléronme para acender un facho o Día da Independencia. "Fantástico Lucy!", respondeu a miña nai. "Fiquei sorprendida coa súa resposta a verdade." 

Vostede ten medo dalgunha represalia? pregunteille "A fin de contas, é a maior cerimonia no Monte Herzl. Ao que ela respondeu: "Marabilloso. Isto é como se vostede tivera a oportunidade de bater de golpe a todos os racistas que xogan duro contra vostede todos os días da súa vida."

Aharish di que non pensou en abandonar a súa responsabilidade nin por un segundo. "Estou orgullosa", dixo a presentadora de televisión que naceu filla de pais musulmáns e creceu en Dimona. Aharish, agora, reside en Tel Aviv. Mazel Tov Lucy! 
"Eu sei que moita xente vaime criticar, pero os meus pais están orgullosos e eu estou feliz."


Cando foi preguntada se ela iría acender a facho como representante da poboación árabe-israelí, Aharish respondeu: "Eu non me sinto como unha representante, nunca me sentín como unha representante de nada. Cando eu falo, eu non penso que falo por ninguén. Falo só por min mesma e describo a forma en como eu vexo o mundo desde Israel "

Comentarios