MORRE ASASINADO UN SOLDADO NUN ATAQUE TERRORISTA PALESTINO


Morre asasinado un soldado nun ataque terrorista palestino preto de Nablus. O soldado morreu tras ser apuñalado por un palestino mentres estaba sentado no seu jeep preto do cruzamento de Tapuach, situado ao sur da cidade cisxordana de Nablus. A vítima foi identificada como un residente de Kfar Maghar, o sarxento maior Ihab Khatib, un suboficial druso da Brigada Kfir. Axentes de policía do distrito de Judea e Samaria detiveron ao terrorista. O coitelo utilizado no ataque foi atopado na escena. Os funcionarios de seguridade israelís dixeron que o terrorista actuou só. O atacante, Muhamad al-Khatib, da aldea de Yabed, ao parecer serviu como un oficial de alto rango nas forzas de seguridade palestinas. Foi trasladado polas forzas de seguridade para ser interrogado. O atentado ocorreu mentres o jeep quedou atrapado nun atasco de tráfico. O terrorista palestino apuñalou ao soldado en dúas ocasións no peito a través do portelo aberto. O soldado tratou de fuxir da escena pero o seu jeep envorcou nunha gabia. Un oficial de seguridade do asentamento próximo de Rachelim, que se atopaba no lugar, perseguiu ao terrorista no seu coche. "Eu estaba no meu coche cando vin un home achegarse a outro vehículo e apuñalar á persoa no interior. Deime de conta que estaba a asistir a un ataque terrorista. O terrorista saíu correndo pero eu mantiven a calma, e alcancei a golpealo co meu coche ", dixo o oficial de seguridade, Yossi Margalit. "Saín do meu coche, detiven o terrorista e entregueino ás forzas de seguridade", relatou.

Comentarios